Police Officer Bachey Se:
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main.“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1293 views
Similar Jokes
A funny accountant visits a museum with a Sardar Ji.
Accountant: This painting is 500 years and 20 days old.
Sardar: Amazing! Where did you get this exact information?
Accountant: I was here 20 days ago. The guide told me that the painting was 500 years old.
by Pak101.com (few years ago!)
Faasla rakhain…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wrna pyaar ho jae ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK”
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
“KHAIR MUBARAK”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin
bhi so jao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Oye!what R U doing?
Banta-Recording this babys voice.
Santa-Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Agar Coconut tree par char kar deewar ke us paar dekho to Engineering College ki larkiyan dikh jayen gi?
Pathan: Haan yaara! Aur agar tu haath chor de to Medical College ki larkiyan bhi dikh jayen gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Student Dusre Se:
Aaj Kuch Khatarnak Kaam Karne Ka Maan Kar Raha Hai
2nd Student:
To Phir Chal Kar Thori Parhai Karte Hein . . . :
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Pak101.com (few years ago!)